BLOG | KDO JE OFÉLIE | ILUSTRACE | MALBY NA TEXTIL | TIŠTĚNÉ | KONTAKT


prosím o strpení, blog je v "rekonstrukci", tudíž tady nic nefunguje. (snad už nefungujou "jen" rozřazení článků do rubrik..)

Jak si oholit zadek? (návod+fotky)

27. july 2011 at 14:46 | Ophelia |  Random
Upozornění: Tenhle článek není pro chlupaté zadky, žádný návod, ani fotky (proboha!) tu nenajdete.
Jen si chci postěžovat, jaká jsem fakt kravka. Opravdu jenom já si totiž dokážu pořezat nohu rozbitym sklem, zahojí se mi to a pak si to vykračuju opět bosá a na tom samém místě- ! Kurva! Teď sedim doma a už třetim dnem nemůžu přemejšlet, jak mě ta noha opět bolí... Doktorka, když mi vyndavala střepy, říkala, že nechápe, jak se mi to mohlo znova stát. Já taky ne. Ale má to alespoň jednu dobrou stránku :) Teda... jediný co jsem za celej den dělala- pletla jsem si náramek s písmenkama.
Ale o čem bych chtěla psát. Reklamy. Konečně nějaké pořádné téma týdne. Něco na co můžu pořádně nadávat a postěžovat si. Ani jsem nečekala, že bych psala článek na téma, ale co tady tak sedim, vedle mě hučí televize na nějakym dětskym německym programu a bratr už na ní visí víc jak půl dne. To je teprve manipulace. Vymývání mozku. Stejně jako ty hloupý reklamy! Každá reklama nějak manipuluje s člověkem. S celou populací. Teď jdou reklamy hlavně přes televizi, ale co billboardy? Noviny, časopisy? Všude reklama, manipulace. Něco po tobě chtěj, většinou, aby sis koupil(a) nějakej jejich super a jedinečnej výrobek, kterej je zaručeně cool. A to fakt. Ano, na tohle mi většina lidí odpoví, že si jich nemám všímat. Těch reklam. Jenže kdo by si nějakou tu reklamu nepamatoval? Co třeba slavná Hyundai? Zrovna tohle je jedna z míň agresivních reklam, ale většina dnešních "dětí" ji zná nazpamět. A proč by ne? Je přece všude. Krásný toť příklad manipulace.
Člověk nemůže ovlivnit, co si bude a nebude pamatovat a na tom jsou právě reklamy postavené. Chytlavá "znělka", spousta barev. Ještě lépe pokuď je to reklama na jídlo, tak všechny "součástky" oné super pochoutky jsou v reklamě plastové a nalepené vteřiňákem. A pak v naději, že dostaneme onu čokoládovou ňam ňam zmrzku s třešinkama a kouskama pravé čokolády a oříšků, koupíme rozplizlou hnědobéžovou.. věc, která s pochoutkou z reklamy má máloco společného. Možná tak název.

Viděla jsem krásnej film o budoucnosti, kde mimojiné měl každej člověk naskenovaný oči a mozek a všude byly reklamy interaktivní. No a každýmu člověku se ukazovaly jiný, ty který by ho mohly upoutat podle toho, co mu našli v mozku. Síla.

Ale už to funguje docela podobně. Jak já nesnášim manipulaci!